top of page
  • lashipeemerro

Afirmatiile Pozitive Louise Hay.pdf: Cele mai puternice afirmatii pentru sanatate, prosperitate si i



  • Dacă citeÈ™ti acum acest material înseamnă că È™i tu eÈ™ti o admiratoare a minunatei Louise È™i că, dincolo de dorinÈ›a de a te vindeca, crezi în puterea afirmaÈ›iilor pozitive. Și eu cred în ele, de aceea m-am interesat È™i am descoperit noi afirmaÈ›ii pozitive pe care scriitoarea le-a lăsat pentru a face bine mai departe.sursa foto: shutterstock/ by dragon imagesAfirmaÈ›ii pozitive1. ViaÈ›a mea merge minunat. Totul în viaÈ›a mea merge bine acum ÅŸi întotdeauna.2. Iubesc viaÈ›a. Să trăiesc din plin ÅŸi liber(ă) este dreptul meu din naÅŸtere. Ofer vieÈ›ii exact ce îmi doresc ca viaÈ›a să-mi ofere mie. Sunt bucuros(oasă) că trăiesc. Iubesc ViaÈ›a!3. ViaÈ›a mă susÈ›ine. ViaÈ›a m-a creat pentru a fi împlinit(ă). Am încredere în viață, iar viaÈ›a mi-e aproape la fiecare cotitură. Sunt în siguranță.function adoceanICSlot300x250ap2invixinterscroller()ado.slave('adoceanicorproxbrhdsqqqx', myMaster: '1UxMpHBvPTIU_09cc.Cu_er1LNvTatB_Ksn.EB01DvX.97'); 4. Viitorul meu este luminos. Trăiesc acum în iubire, lumină ÅŸi bucurie nețărmurite.5. Totul este bine în lumea mea. Totul este bine în lumea mea. Totul lucrează pentru binele meu cel mai înalt. Din această situaÈ›ie va veni numai binele. Sunt în siguranță.6. Mă eliberez toate fricile ÅŸi îndoielile. Aleg acum să mă eliberez de toate îndoielile ÅŸi fricile distructive. Mă accept ÅŸi creez pace în mintea ÅŸi inima mea. Sunt iubit(ă) ÅŸi în siguranță.7. Sunt dispus(ă) să iert. Mă eliberez de trecut, iertându-mă pe mine ÅŸi iertându-i ÅŸi pe ceilalÈ›i. Iertarea este răspunsul la aproape toate problemele. Iertarea este un dar pentru mine. Iert ÅŸi mă eliberez.8. Mă iert pe mine însumi (însămi). Iertându-mă pe mine, las în urmă toate sentimentele de a nu fi fost îndeajuns de bun(ă) ÅŸi sunt liber(ă) să mă iubesc pe mine însumi (însămi).function adoceanICSlot300x250ap3()ado.slave('adoceanicorprordpekmekqr', myMaster: '1UxMpHBvPTIU_09cc.Cu_er1LNvTatB_Ksn.EB01DvX.97'); 9. Sunt în pace. Pacea ÅŸi armonia divină mă înconjoară ÅŸi sălăşluiesc în mine. Simt toleranță, iubire ÅŸi compasiune pentru toÈ›i oamenii ÅŸi pentru mine.10. Sunt frumoasă ÅŸi toată lumea mă iubeÅŸte. Radiez acceptare ÅŸi sunt profund iubit(ă) de ceilalÈ›i. Dragostea mă înconjoară ÅŸi mă protejează.11. Sunt împăcat(ă) cu sexualitatea mea. Mă bucur de sexualitatea mea ÅŸi de trupul meu. ÃŽn această viață, trupul meu este perfect. Mă învălui cu iubire ÅŸi compasiune.12. Mă aflu în procesul schimbării pozitive. Mă dezvolt în moduri care mă împlinesc. Numai ce e bun poate veni către mine. Acum exprim sănătatea, fericirea, prosperitatea ÅŸi pacea minÈ›ii.13. Ascult cu iubire mesajele trupului meu. Corpul meu lucrează întotdeauna pentru sănătate. Corpul meu vrea să fie întreg ÅŸi sănătos. Cooperez cu el ÅŸi devin sănătos, întreg ÅŸi complet.function adoceanICSlot300x250ap4()ado.slave('adoceanicorprooeglnjooam', myMaster: '1UxMpHBvPTIU_09cc.Cu_er1LNvTatB_Ksn.EB01DvX.97'); 14. Prosper oriunde mă duc. Acum văd pretutindeni oportunități pentru abundență. Sunt binecuvântat(ă) ÅŸi prosper(ă).15. Am încredere în înÈ›elepciunea mea interioară. Pe măsură ce îmi desfăşor activitățile, îmi ascult călăuzirea interioară. IntuiÈ›ia mea este întotdeauna de partea mea. Am încredere că ea este cu mine mereu. Sunt în siguranță. Sunt gata să mă schimb.16. Sunt gata să mă eliberez de credinÈ›ele vechi ÅŸi negative. Ele sunt doar gândurile care îmi stau în cale. Noile mele gânduri sunt constructive ÅŸi mă împlinesc.17. ÃŽmi iubesc corpul. Creez pace totală în mintea mea, iar corpul meu reflectă această pace într-o sănătate perfectă.18. Deschid noi uÅŸi vieÈ›ii. Mă bucur de ceea ce am ÅŸi ÅŸtiu că am mereu în faÈ›a mea noi experienÈ›e. ÃŽntâmpin noul cu braÈ›ele deschise. Am încredere că viaÈ›a este minunată.function adoceanICSlot300x250ap5()ado.slave('adoceanicorprolfnrqwhtzh', myMaster: '1UxMpHBvPTIU_09cc.Cu_er1LNvTatB_Ksn.EB01DvX.97'); 19. Munca mea este plină de satisfacÈ›ii. Astăzi dau tot ce este mai bun din mine, ÅŸtiind că atunci când o experiență s-a încheiat sunt îndrumat(ă) către experienÈ›e ÅŸi mai pline de satisfacÈ›ii ÅŸirecompense.20. Merit să fiu iubit(ă). Eu trebuie să câştig iubirea. Sunt iubit(ă) pentru că exist. CeilalÈ›i reflectă iubirea pe care o am pentru mine.21. ÃŽntâlnesc iubire oriunde merg. Iubirea e pretutindeni, iar eu sunt iubit(ă) ÅŸi iubitor(oare). ÃŽn viaÈ›a mea există oameni iubitori, iar eu îmi exprim cu uÅŸurință iubirea pentru ceilalÈ›i.22. Merit tot ce este mai bun ÅŸi accept tot ce este mai bun acum. Sunt înzestrat(ă) mintal ÅŸi emoÈ›ional să mă bucur de o viață prosperă ÅŸi plină de iubire. A merita tot binele este un drept din naÅŸtere. ÃŽmi revendic acest drept.function adoceanICSlot300x250ap6()ado.slave('adoceanicorproyfeieurheg', myMaster: '1UxMpHBvPTIU_09cc.Cu_er1LNvTatB_Ksn.EB01DvX.97'); 23. Am locuinÈ›a perfectă. Mă văd locuind într-un loc minunat. ÃŽmi îndeplineÅŸte toate dorinÈ›ele. Este o locaÈ›ie frumoasă, la un preÈ› pe care mi-l permit.24. Casa mea este un rai. ÃŽmi binecuvântez casa cu iubire. AÅŸtern iubire în fiecare colÈ›, iar casa mea răspunde iubitor, cu căldură ÅŸi confort. Sunt împăcat(ă).25. Mă iubesc ÅŸi mă aprob. Apreciez tot ceea ce fac. Sunt îndeajuns de bun(ă) aÅŸa cum sunt. Spun ceea ce am de spus. Cer ceea ce vreau. ÃŽmi revendic puterea.26. Puterea se află în momentul prezent. Trecutul s-a dus ÅŸi nu are nicio putere asupra mea. Pot începe să fiu liber(ă) în acest moment. Gândurile de astăzi îmi creează viitorul. Sunt la conducere. ÃŽmi recapăt acum puterea. Sunt în siguranță ÅŸi sunt liber(ă).function adoceanICSlot300x250ap7()ado.slave('adoceanicorprovglohrlmob', myMaster: '1UxMpHBvPTIU_09cc.Cu_er1LNvTatB_Ksn.EB01DvX.97'); 27. Pot elibera trecutul ÅŸi pot ierta pe toată lumea. Mă eliberez pe mine însumi (însămi) ÅŸi pe toată lumea din viaÈ›a mea de rănile trecute. ToÈ›i suntem liberi să înaintăm spre noi ÅŸi glorioase experienÈ›e.28. Nu există vină. Mă eliberez de nevoia de a învinovăți pe cineva, inclusiv pe mine însumi(însămi). ToÈ›i facem tot ce putem mai bine cu înÈ›elegerea, cunoÅŸtinÈ›ele ÅŸi conÅŸtiinÈ›a pe care le avem.29. Depăşesc acum fricile ÅŸi limitările altora. Mintea mea este cea care îmi creează propriile experienÈ›e. Sunt nelimitat(ă) în abilitatea de a crea binele în viaÈ›a mea.30. RenunÈ› la toate aÅŸteptările. Curg liber(ă) ÅŸi plin(ă) de iubire împreună cu ViaÈ›a. Mă iubesc pe mine însumi (însămi). Știu că la fiecare cotitură mă aÅŸteaptă doar binele. AfirmaÈ›ii pozitive pentru successursa foto: shutterstock/ by pkpix31. Tot ceea ce ating este un succes. ÃŽmi stabilesc acum o nouă conÅŸtiință a succesului. Știu că pot avea atât de mult succes pe cât decid să am. Intru în Cercul Câştigător. Oportunități de aur se află pretutindeni. Prosperitatea de orice fel este atrasă către mine.32. Venitul meu creÅŸte constant. ÃŽncep astăzi, acum, să mă deschid către prosperitate continuă.33. Acum îmi creez un serviciu nou ÅŸi minunat. Sunt total deschis(ă) ÅŸi receptiv(ă) către un nou ÅŸi minunat serviciu, în care îmi folosesc talentele ÅŸi abilitățile mele creative ÅŸi în care lucrez cu ÅŸi pentru oamenii pe care îi iubesc, într-o locaÈ›ie minunată câştigând bani frumoÅŸi. sursa foto front page: shutterstock/by daria volyanskayaVizionare placutadocument.addEventListener('app::user_interact',function()(function(d, t) try var gt = d.createElement(t),s = d.getElementsByTagName(t)[0],l = 'http' + ((location.protocol == 'https:') ? 's' : '');gt.setAttribute('async', 'async');gt.setAttribute('defer', 'defer');gt.src = l + '://video.onnetwork.tv/embed.php?sid=aUMsMCw5dA';var s = document.getElementById('onnScript');s.parentNode.insertBefore(gt, s); catch (e) )(document, 'script'));function adoceanICSlotlinktextcpc3()ado.slave('adoceanicorprokokigieghu', myMaster: '1UxMpHBvPTIU_09cc.Cu_er1LNvTatB_Ksn.EB01DvX.97');Mia12 Decembrie 2018





  • Urmareste-o pe Mia Sunt Mia È™i îmi place să trăiesc în Universul meu dominat de liniÈ™te, simplitate È™i bunătate. Iubesc animăluÈ›ele (cliÈ™eic, nu?!) È™i pe Dumnezeu, cât despre oameni... îmi...document.addEventListener('app::user_interact',function()(function(d, t) try var gt = d.createElement(t),s = d.getElementsByTagName(t)[0],l = 'http' + ((location.protocol == 'https:') ? 's' : '');gt.setAttribute('async', 'async');gt.setAttribute('defer', 'defer');gt.src = l + '://a.teads.tv/page/73872/tag';var s = document.getElementById('tadsUserInteract');s.parentNode.insertBefore(gt, s); catch (e) )(document, 'script'));Abonează-te pe S-ar putea sa-ti placa si:function adoceanICSlot300x600p1()ado.slave('adoceanicorproshcflofruw', myMaster: '1UxMpHBvPTIU_09cc.Cu_er1LNvTatB_Ksn.EB01DvX.97');Women in Tech Global È™i-a deschis o divizie în RomâniaSursa: start-up.roÃŽn luna iubirii, iubeÈ™te-te mai mult pe tine!Sursa: garbo.roCare este parfumul care celebrează Valentine s Day într-un mod...Sursa: 9am.roSustenabilitatea. Ce este È™i de ce trebuie să devenim sustenabiliSursa: green.start-up.roProiect european pentru suport de inovare ÅŸi transformare digitală,...Sursa: futurebanking.rofunction adoceanICSlot300x600p2()ado.slave('adoceanicorpropijlolpfdv', myMaster: '1UxMpHBvPTIU_09cc.Cu_er1LNvTatB_Ksn.EB01DvX.97');Mai multe articole:KudikaRuÈ™ii anchetează incidentul de la ambasada Rusiei de la BucureÈ™ti:...KudikaCum sunt explicate problemele tehnice de la discursul lui Zelenski...KudikaO mamă din Ucraina a scris pe trupul fetiÈ›ei ei numele È™i date de...KudikaRoman Abramovich si alti oficiali ucraineni ar fi fost otrăviÈ›i la...KudikaUcraina si Rusia au ajuns la un armistitiu partial: coridoare...function adoceanICSlot300x600p3()ado.slave('adoceanicorpromjqrbjjkyq', myMaster: '1UxMpHBvPTIU_09cc.Cu_er1LNvTatB_Ksn.EB01DvX.97');Alte articole despre:afirmatii pozitive

  • iubesc viata

  • louise l hay

  • sunt in siguranta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: Share pe facebook/* (c)AdOcean 2003-2019, Internet_Corp_ro.Kudika.Video_Mondelez */ado.placement( id: 'ado-wjoBCze8bGW1CSHZFa6YGpVkrqXtcBrkotf4GAwImIX.C7', server: 'ado.icorp.ro' );Ti-a placut acest articol?Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Afirmatiile Pozitive Louise Hay.pdf


2ff7e9595c


3 views0 comments

Recent Posts

See All

Download do jogo cat planet

Download do jogo Cat Planet: um guia para amantes de gatos Se você é fã de gatos e videogames, deve ter ouvido falar do Cat Planet, um jogo freeware de Sylvie que ganhou seguidores de culto entre os j

bottom of page